جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب
سرخط خبرها

واکنش وزیر دفاع فرانسه به فیلم «پلنگ سیاه» | نمایشی دروغین و گمراه کننده از نیروهای مسلح

  • کد خبر: ۱۵۰۳۱۵
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
واکنش وزیر دفاع فرانسه به فیلم «پلنگ سیاه» | نمایشی دروغین و گمراه کننده از نیروهای مسلح
سباستین لوکورنو وزیر دفاع فرانسه در توییتر خود از «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» انتقاد کرد و آن را نمایشی دروغین و گمراه کننده از نیروهای مسلح این کشور در آفریقا خواند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سباستین لوکورنو وزیر دفاع فرانسه فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» مارول را به دلیل نمایش مغرضانه ارتش این کشور در آفریقا به باد انتقاد گرفت.

وی در توییتر نوشت: این نمایش دروغین و گمراه کننده از نیرو‌های مسلح کشورم را به شدت محکوم می‌کنم.

لوکورنو افزود: به ۵۸ سرباز فرانسوی که در دفاع از مالی و به درخواست این کشور در برابر گروه‌های تروریستی جان باختند فکر می‌کنم و به آن‌ها ادای احترام دارم.

در دنباله «پلنگ سیاه» که به کارگردانی رایان کوگلر ساخته شده، واکاندا به عنوان یک کشور آفریقایی مستقل و خیالی معرفی شده که در برابر چنگال استعمارگران که تشنه منابع طبیعی این کشور هستند، مقاومت می‌کند.

لوکورنو در پاسخ به مجموعه‌ای از توییت‌های ژان بکسون روزنامه‌نگار فرانسوی که به شباهت لباس‌های نظامی مزدوران شرور این فیلم و ارتش فرانسه در جنگ خلیج فارس در سال ۱۹۹۱ اشاره کرد، این انتقاد را مطرح ساخت.

بکسون در حساب توییتر خود با اشاره به لباس‌هایی که توسط نیرو‌های ارتش فرانسه برای استتار در جنگ خلیج‌فارس پوشیده شده بود، نوشت: در جدیدترین محصول آمریکایی مارول «پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه»، مزدوران شیطان صفت که در مالی فعالیت می‌کنند، لباس سربازان عملیات برخان را پوشیده‌اند.

در فیلم مارول که با بازی لتیتیا رایت، آنجلا باست، لوپیتا نیونگو و دانای گوریرا ساخته شده آن‌ها در دفاع از ملت غمگین خود در برابر تهدیدی جدید مبارزه می‌کنند. این فیلم در عین حال ادای احترامی به چادویک بوزمن بازیگر فقید فیلم اصلی «پلنگ سیاه» است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->